نماد سایت آشاشاپ

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات تعویض کالا

7 روز ضمانت بازگشت کالا
آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی آشاشاپ می باشد. در همین راستا آشاشاپ تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا آشا شاپ ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است : 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط آشا شاپ.

پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟

تمامی محصولات موجود در سایت آشا شاپ قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند بجز موارد زیر:
دسته بندی اکسسوری‌ها مانند: انواع لباس‌های زیر، کمربند، جوراب، شال گردن، دستکش،لگ و ساپورت، زیورآلات ، کلاه،
تنها موارد ذکر شده بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت بازگشت و یا تعویض را ندارند.

کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

شرایط بازگشت و تعویض کالاهایی که در پروموشن خریداری شده‌اند:

کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟

مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض کالایی را دارید با خدمات پس از فروش آشاشاپ تماس گرفته و آن را اعلام نمایید تا در صورت داشتن شرایط جهت ارسال کالا راهنمایی شوید.

توجه: زمان در نظر گرفته شده برای تعویض کالا 7 روز (حتی روزهای تعطیل) است که محاسبه این بازه به این صورت است : 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط آشاشاپ.

پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

نکته: در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری برای ارتباط با پشتیبانی و برگشت محصول می توانید در واتس آپ پیغام بگذارید تا در اولین ساعت کاری روز بعد پیام شما بررسی و پاسخ داده شود .

بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بعد از دریافت کالا توسط آشاشاپ، کارشناسان، کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض و یا بازگشت آن راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

– در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.

توجه: در صورتی که کالای بازگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و … به مشتری تعلق گرفته باشد مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ استرداد می‌گردد.

خروج از نسخه موبایل